Konser Stili: Beyoncè

Herkese Merhaba.
Bu gün sonunda nasıl bir bölüm açacağıma karar verdim. 
Sırf size daha iyi bir hizmet verebilmek için hayatımda ilk defa bu iş üzerinde düşünüyorum..
Şaka şaka fsjkdfs ne hizmeti ne düşünmesi ya. Meşgale edindim kendime.
Şimdiden uyarıyorum az laklaklı bol fotoğraflı bir post yazdım.

Bu gün yeni açtığım Konser Stili bölümünde ilk yazımı tabi ki QueenB ile yapıcaktım. 
O bir Kraliçe, bir anne, bir Carter ve en önemlisi her parçasında kendine özgü dans hareketiyle akıllarımıza kazınan melake. Kadın her şarkıya akıllarda kalacak bir dans figürü buluyor. Baby boy toto sallaması, Crazy in love yürüyüşü, Single Ladies zıplaması.






Beyoncè; ne Lady Gaga gibi monster, ne Madonna gibi spordan beyin hücreleri ölmüş, ne de Rihanna gibi keş. Onu queen yapan da bunlardan ayıran özellikleri zaten.
Yaptığı işe fazlasıyla önem veren bir yapısı var. Geçtiğimiz senelerde Pepsi SuperBowl için sahne almıştı hatırlarsanız. O gösteri için bile bilmem kaç ay önceden durmadan prova yapmıştı. Sonucu da tabi ki kraliçeye yakışır düzeyde enfesto olmuştu. Genelde çoğu ünlüler bir konserde 154566 kıyafet değiştirir ama Beyoncè sadece tek bir mayo ile 10 dakikalık konseri efso bir hale getirmeyi başarmıştı.




Dua etmeden kesinlikle sahneye çıkmıyor. 
Özellikle ekip arkadaşlarıyla sürekli içiçe olan Beyoncè duasını da onlarla elele yapmayı tercih ediyor.
Bu kadar şan, şöhret, paraya rağmen içten, sıcak ve samimi tarafını asla kaybetmediği bu özelliği onu baş tacı yapan noktaların başında geliyor.





Dediğim gibi 10 dakikalık konseri için bile aylarca prova ve hazırlık yapan biri Q.
İşine fazlasıyla sadık, özenli ve planlı.
Bu yüzden bütün konserleri büyük bir ihtişam ve enerji ile geçiyor.
Nasıl geçmesin ki. Allah baba özene bezene yaratmış. Yaradılış harikası değil mi sizce de.
Ülkemizde de böyle insanlar olsa da öve öve bitiremesem keşke. Ama maalesef bizde konser ve müzik anlayışı sahnede en fazla playback eşliğinde el kol sallamak. Sonra neden dünya starı çıkmıyor.
Bi Hadise' yi Beyonce aşkıma benzetiyorlar. Kadın duysa starlığı falan bırakıp kasabaya yerleşir kahrından.




Seçimleri genelde mayodan yana oluyor. Sade ama tabi ki Queen'imize yakışır mayolar.
Sen ne sandın sayın takipçi? Koskoca Diva düz siyah Banu Alkan mayosu mu giyseydi ?
Ya taşlı, ya pullu, ya sade ama hepsi de ihtişamlı.
Allahım sen bize Diva vücudundan bahşetmesen bile en azından mayolarından falan bahşetsen, hı?



Bak mayo giyiyor dedim ya hemen cevabını verdi.
'Ben sizi gömlek diye götüme bağlar, sallarım hahaayt!'

Yani Diva burada 'Mayo da giysem, Gömlek-şort da giysem hatta un çuvalı da giysem sizi çamaşır diye ipe asarım.' mesajı veriyor.





Sahneye yakışmasına, duruşuna, endamına bakar mısın allah aşkına ya ?
Bu kalçalar, basenler bizde olsa depresyone girer girer çıkarız, hatun dünyayı sallıyor.
Balık etli kızlar şimdi umuda falan kapılır.
Kızlar kendinize gelin sakın yiyip yiyip basenleri büyütmeyin he gaza gelipte.
Unutmayın bi Beyoncè değiliz ok?




Ben bu yazıyı bitirene kadar tırnaklarımdaki cillop gibi ojeyi de bitirmesem bari.
Yemin ediyorum ergen rockçı kızlarımızın oje yamalı tırnaklarına dönücek güzelim tırnaklarım.





Bizimkiler olsa sümüğünü atmaz, takipçilerinin en ufak olumsuz yorumlarında ağızlarına sıçmadıkları kalır bi.
Bak bak Dünya Devi Diva'ya bak sen.
Fanlarıyla sürekli içiçe.
Onların önünde eğilmek asla divayı gocundurmuyor.
Ayrıca hiç dikkatinizi çekti mi bilmem ama saçları sürekli dalgalı ve açık halde.
Bu kadının bu doğallığı kendisini 1 numara yapıyor sanırım.
Hep sade hep sade ayyyyyy Bülent Ersoy'umu getirin banaaaaaağ.
Bide buna diva diyorlar gelsinler de bizim divamızı görsünler. Suratında 15 kg boyasız, saçları bülbül yuvasız diva mı olur ?!









Kapanışı Beyoncè'n sokak stiliyle yapayım dedim. Bunun içinde belki ayrı bir başlık oluştururum ne dersiniz?

Bi insana nasıl böyle ne giyse yakışır aklım almıyor.
Hem basenin var hem de ne giysen yakışıyor böyle bişey nasıl olur nasssıııl !!!
Ben 52 kg halimle ayna karşısında en kral kıyafetle bile güllüye benziyorum Allah baba milleti gidiyor diva yaratıyor.
Hll spr dvm !!!!



Siz ne düşünüyorsunuz Diva hakkında yorumlarınızı bekliyorum olmayan takipçilerim jhgfıkdg
Anca okuyun ancaaa sakın yorum falan yazmayın elleriniz şeyolmasın hani.
Öptüm,

gossik guru.

Yorumlar

Popüler Yayınlar