Sokak Stili; Cara Delevingne

Herkese mutlu hafta sonları !!
Bu hafta nedendir bilmem bana o kadar hızlı geçti ki anlatamam.
Hafta da bir gün iznim var onda da 24 saat bile değil yarısında uyuyoruz :@ Allaam keşke çok zengin olsam da çalışma derdim olmasa istediğim işi yapsam. :(

Evet Cuma duamızı da ettiğimize göre gelelim haftanın gıybetine.
Yeni bir başlık açtım artık ara ara gözüme batan ünlülerin sokak stillerini bu başlık altında paylaşıp, fakirliğimin ve stilsizliğimin bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak hepsini boka sokup çıkarıcam yaşaaasııınnnnn.



İlk yazımda geçen seneden beri adını hemen her yerde duyduğum, diğer mankenlerle alakası olmayan, doğal, erkeksi ama bir o kadar seksi ayrıca Victoria's Secret Melakelerineden biri olan Cara Delevingne ile başlamak istedim.
Bildiğimiz mankenlerden çok farklı. Bi kere sayesinde Kalın Kaş popüler oldu. Kalın ve koyu olan kaşlarıyla zaten diğer bütün mankenlerden sıyrıldı. Kendini şekilden şekile sokan ve bununla eğlenen tek manken Cara sanırım. Manken dediğin çıt kırıldım, yediğine içtiğine dikkat eden, çirkin ve makyajsız objektiflere poz vermekten kaçınan canlılardır. En azından biz böyle gördük. Ama Cara maşallah gözlerini şaşı yaparak ve ağzını açarak poz vermekten çekinmeyen hatta buna bayılan tek manken fhjksh


Böyle bir fotoğrafı çektirmekten zevk alanı geçtim, bunu sosyal medyada yayınlayan kaç manken gördünüz? Ben hiç görmedim. İlk kez bu kızda gördüm. İşte kendine güven bu olsa gerek. Samimiyetsizlikten uzak, kendini beğenmişlik desen 0. Neysem oyum diyor resmen hatun. 'Kim ne demiş banane aq' modunda ordan oraya dolaşıyor.


Sever misin nefret mi edersin şimdi. Kızın güzel ve doğal ve ünlü ve zengin olması yetmezmiş gibi değil tanımak, tasarımını giyemediğimiz  konserine gidemediğimiz kişilerle resmen KANKA. Ah ulan kahpe kader. Biz de burda en fazla mukaddes teyzeyle kanki olalım ah be.
Hayır hem zenginlik veriyosun, hem güzellik, hem şan şöhret veriyosun. Ver ver ver ver allahım ver. Ama bize gelince sakın yani. Bize kezoluk ver.


Heeeeeh, tam oldu. Burberry mi dersin, Mulberry mi dersin, YSL, Chanel ve daha bir çok ünlü markanın defilelerinde yer alıp yetmedi marka yüzü oldu hatun. Birden yükselişe geçti. 

Yahu bende 92liyim bu kız da 92li. 
Nasıl olabilir ya nassssııı !!!!!!!
Hem 92lisin hem güzelsin hem seksisin hem hem heeem !
Ben mi abartıyorum yoksa gerçekten bu kadar abartılcak güzellikte ve doğallıkta bi kız değil mi?
Ne değil mi ya hadi ben abarttım. Bu kızla anlaşan, reklam yüzü yapıp defilelere çıkartan para babaları da mı abarttı? 


Gelelim asıl konumuza. Bari bişeyin kötü olsun ya bi özelliğinde kötü olsun.
Kusura bakmayın kızlar, bok atabileceğim bir özelliğini bulamadım :(
Sokak stilinde aşırı başarılı buldum.
Bir çok ünlüden daha daha ve çok daha başarılı giyiniyor. Bi kere kız aykırı. Kim ne demiş aman nasıl giyinmiş derdi olmadığından kendini nasıl mutlu hissediyorsa öyle giyiniyor gibi geliyor. 


Şunun tatlışkoluğuna hippiliğine bakar mısınız ?
Ne giyse yakıştırıyor. Abartıya kaçmıyor. Diğer, beyni uyuşturucudan tükenmiş, para görünce kendini kaybeden ünlüler gibi saçmalamıyor giyinirken. Dikkat çekme ihtiyacı duymuyor ayıks ;))))

Diğer fotoğraflarda da görüceksiniz. Kendisi ayakkabı tercihini genelde botlardan yana kullanıyor. Yakıştırıyor da. Eğer kendinize stil ikonu arıyorsanız Cara'nın giyim tarzına göz atabilirsiniz.


Bu kız istediği zaman zarif bir hanımefendi olup, istediği zaman asi kız olup, istediği zaman da sade ve abartısız olmayı nasıl beceriyor ? Mesela ben hanımefendi olmaya çalışsam bi yerden mutlaka kendimi belli ederim. Ne bilim ya da bana topuz yakışsa at kuyruğu yakışmaz. Maşallah her şeyi yakıştırmasını da biliyor 'ah ulan para sen nelere kadirsin' diyip hemen paraya bağlıyorum olayı.



Kızımız gecelerde. Ünlü olmanın verdiği en büyük rahatlık o şortun altına istediğin postalı giyebilirsin. İstersen kürk giy kimse sana 'üstü şişane altı kerane' diyemez. Niye ? Çünkü sen ünlüsün ve senin stilin var. Bak mesela Lady Gaga etten elbise giydi tepki aldı ama bi süre. Bizim burda olsa mesela Ajda Pekkan'ı etten elbise giyerken düşün. Hayvan severleri geçtim Afrika'daki açları da ortaya atıp bu ülkeden sürene kadar bütün manşetlerde yer verirler.


Huhuuuuu asıl bombaya geleeeliiim.
Bende anlam verememiştim bi insan nasıl bu kadar mükemmel olur. Meğerse Lezbiyenmiş ablamız.
Sağdan iki fotoğrafla ortaya çıkmıştı. Daha öncesi var mı bilinmez tabi. Michelle Rodriguez daha önce Biseksüel olduğuna dair açıklama yapmıştı. Fotoğrafları birleştirirken de dikkatimi çeken tek şey Michelle'in başka bluzu yok muymuş fakir.

Gayet rahatlar. hiç bir şekilde kendilerini gizleme, çekinme gibi bir durum yaşamıyorlar. Fotoğraflardan da belli oluyordur zaten hfsdjkf Hep kıyaslama yapıyo muşum gibi olabilir ama sizin de aklınıza geldi mi ? Bizim ülkemizde olsa ne olurdu. Gerçi örnekleri var fakat gizli kapaklı. Umarım en kısa zamanda LGBT alanında daha özgür ve saygılı bir yaşantı olur ülkemizde.

Eveeeeet sosyal sorumluluk mesajımı da verdim değmeyin keyfime. Valla kızın stilinden çok hayatını anlattım sizlere fhgjksdhdj 
Ne düşünüyorsunuz ben mi abartıyorum yoksa normal bir ünlüden mi ibaret.

Yorumlarınızı bekliyorum.
Allah babanın size de en kısa zamanda şan, şöhret, ün ve para vermesi dileklerimle,

xoxo gossik guru.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
cidden ya kızı sosyal medyada takip ediyorum tarzını geçtim doğallığıyla popüler biri bence :)

Popüler Yayınlar