Last Week; İnstadaily

Haftanın ilk günü cumartesi olsaymış keşke. Yaz mevsimi gelince her yer tatil olsa. Herkes her yere gidebilse. Para derdi olmasa. Off en kısa zamanda herkeşlere zengin koca nasip et allahım. Amin.

Aslında bu konu başlığını açmak için çok gezip çok fotoğraf çeken biri olmam lazım. Geziyorum ama fotoğraf kısmına gelince hem eğlenip hem fotoğraf çekemiyorum maalesef. Mesela bu haftasonu Poyrazköy'e kadar gittik mangal için. Benim yerimde başkası olsa 154545 tane fotoğraf çekerdi. Ama temiz hava o kadar mayıştırdı ki beni telefonun tuş kilidini açmak bile zor geldi inanır mısınız.



Gördüğünüz gibi inandınız mı şimdi? Hava o kadar temiz, o kadar mayıştırıcıydı ki. Boyfriendimin bacaklarında uyuyakalmışım jfklsdjfla Ya yok be. Ben yatağımdan başka yerde uyuyamıyorum maalesef. Burda uyumakla uyumamak arasındaymışım. En beteri de bu değil mi zaten. Karda donmak üzeresin. Uyumak tatlı geliyor ama sen öldüğünün farkında bile değilsin.. Temiz hava fena çarptı beni. jgklsjgl 



Bana küfür etmezseniz sevinirim. Sadece sefgilimle böyle romantique fotoğraflar çekildim. Zaten ölümden dönmüşüm burda. Emniyet kemerinin önemini bir kere daha anladım kızlar. Siz siz olun ne olursa olsun emniyet kemerinizi takın. Gerçekten şakaya gelmiyor. Arabada dönüş yolundayken vites boşta takıldı ve baya zikzak çizdik üstelik sahil yolunda. Bilmem bilir misiniz sahil yolları daha dardır. Şans eseri o kadar araba olmasına rağmen kaza yapmadık. Ama iyi korku yaşadık. Gerçi ilk başta arkadaş hava yapıyor sandık biraz karıştı olaylar ama sonuç olarak hayattayız çok şükür. Allahım evlenmeden öldürmediğin için tşkrlr .s.s.s 


Aile ortamı olduğundan ve biz biraz öküz olduğumuzdan arabayı çektik önümüze. Mangal yakarken rezil olmayalım dedik ama maalesef olduk. Bu arada ilk mangalımı yaktım arkadaşlar. Şu 2 erkek arasında bi ben mangal yakabildim.Tam evlenmelik kızım Nahlet olssun.



Ve dönüş yolundayız. Adrenalinden yarım saat önce. Habersiz habersiz gülüyoruz. Bu bizim son fotimiz olabilirdi be şaka maka. 

Gözlük; Rayban 
Üstümü pek göremesenizde Terkostan aldım.10 mülyüna aldığım efso tişört.
Altımda kot şort. Nerden aldığımı hatırlamıyorum. 
Of ne kadar tatlıyım tam bir moda bloggerı postu hgjkhglskdf



Böceklere rağmen yeşilliğe bayılıyorum. Poyrazköy muhteşem bir yer mutlaka gidip görmenizi tavsiye ederim. Havası yeter. 3. köprü bitmeden gidip enerjinizi atın. Malum, Ağaçların yarısından fazlası yok olacağından ve egsoz dumanına yenik düşeceğinden. İlerde beton köprüler bize gerekli oksijeni sağlar nasılsa...

İyi bir hafta geçirmeniz dileklerimle. Hepinizi Seviyorum.

xoxo Gossik guru

Yorumlar

Popüler Yayınlar