Ne keşfettim ? 'Hera Wine'

Geldiğimden beri 'Tatil yazısı, tatil yazısııı' diye ortalarda walking dead  gibi dolaşıyorum.
Sonuç? Tabiki hemen yazmayacaktım. Önce iyice bir hazmetmem lazım. Tatilin bitmesiyle zihnimde oluşan acıları bastırmaya çalışıp metropol kirliliğine alışmaya çalışırken nasıl tatil yazısı yazabilirdim söyler misin mualla ?

Bende bir karar verdim ve en çok beğendiğim, en çok iz bırakan, meşhur Şirince köyü ziyaretimizde damağıma yerleşip gitmeyen tadların bulunduğu şarap evi olan hera wine 'ı yazayım dedim. Kısa bir gezintiye çıkalım da bulunduğunuz semte, şehre lanet edin pis gökdelen kızları.


şirince köyü



Öncelikle Şirince köyüne giden bilir, güzelliğinden bahsetmicem. Zaten eski olayı kalmamış bence turistlerden dolayı oralı olmayan bir çok insan turizm açısından kalkmış dükkan açmış. Şahsen bizim köyde bırak restorantı tuvalet bile girilmeyecek derecede olduğundan pek köy havası oluşmadı bende :D

Dağların bayağı iç kısmında kalan bir yer ulaşımın çok kolay olduğunu söyleyemem. 
Çöp şiş bayağı övüldü, lezzetli olduğu söylendi. Napalım needelim derken siparişlerimizi söyleyip önden şarap evine girdik. Yemekler hazır olana kadar şarap tadımını aradan çıkartırız diye düşündük. 

hera wine

Mekan çok güzel. Kalabalık olduğumuz halde sahipleri bizi inanılmaz güler yüzlü ve sıcak bir şekilde karşıladılar. Herkese sabırla ve kibar bir şekilde cevap verdiler. Öğrendiğim şeyler oldu. Mesela şarapların bi şekerli olanı varmış bide şekersiz. İkisinide denedim. Ve neden şarap içemediğimi buldum. Şekerli olan şarapta acı bir tat var. Yani içtiğim an ağzımda acı bir tat oluşuyor yüzümün ekşimesine sebep olan. Şekersiz olanı denediğimde ise inanılmaz bir haz aldım. Bir şarap ancak bu kadar yumuşak, bu kadar lezzetli ve içimi kolay olabilirdi. Nar ve vişne şarapları en meşhur olanlarıydı. Kaldı ki en fazla 2 hafta içerisinde tüketilmesi lazımmış.


yeni bir mekan keşfi


yeni bir mekan keşfi

Eveettt bunlar da nar ve vişne şaraplarımız. %100 meyveden yapılan bu şaraplara ben gerçekten bayıldım. Yanılmıyosam toplu alımda kargoyla gönderebiliyorlarmış. Mutlaka deneyin derim. Ben nar şarabından almıştım. 30 liraydı yanlış hatırlamıyorsam. Resmen alkollü nar suyu içiyomuşsunuz gibi baaa - yılll - dımmmmm :)


organik zeytinyağı

Organik Zeytinyağı satışı da varmış ama ben pek ilgilenmedim. Tekirdağdaki arsamızdan her sene en organiğinden geldiğinden dolayı B)


el yapımı meyve şarapları


el yapımı meyve şarapları


el yapımı meyve şarapları


organik karadut suyu ve reçeli



Şarap tadımı ve alışverişinden sonra yemek yemek üzere restoranta gittik. Çıkışta tam bitişiğinde bulunan bu karadut standı gözlerimi parıldattı. Yakın çevrem bilir karadut suyuna falan çok düşkünüm seviyorum. Hemen bir kavanoz reçel aldım en doğalından. Gelir gelmez aynı hafta bitti :')



Restorantın girişi bu şekildeydi. Yaratıcılıkta son nokta jfklsdfjkl






O kadar açtık ki bi kısmımız bayılmışız. Şaka ya. Ama bayılmaya ramak kalmıştı. Temiz hava insanı bayağı acıktırıyor. Hayır zaten normal zamanda bile aç bir insan olduğum yetmiyor. Bide açık hava üstüme üstüme geliyor. Sonunda çöp şişlerimiz geldi. Birde açık ayran. Gıcık oldum zaten hayır yemeğin gelmesine daha varsa neden önden içeceği verirsin anlamam ki. Al işte bitti ayran :@



Siz daha önce bu tür şaraplar içtiniz mi ? İçtiyseniz beğendiniz mi ? Yorumlarınızı bekliyorum. 
Umarım beğenmişsinizdir.

Öptüm sizi şarapçılar.

xoxo gossik guru

Yorumlar

soslu badem dedi ki…
bende bayramda ordaydım :) çok güzel bir yer herkese tavsiye ederim

bu arada bende bloğuma beklerim
http://soslubadem.blogspot.com.tr/
Tulay Demirbas dedi ki…
öyle bir bakıyordum bi baktımki kaç tane post okumuşum :)
esprili dilin keyif veriyor , gerçekten bu konuda çok başarılısın
şirince'ye gelince görür görmez yerleşmek istedim ve evet karadut şarabınıda bi güzel mideye indirdim :) sevgiler :)
kibelem.blogspot.com
Beğenmenize gerçekten çoook sevindim :)) Yorumlarınız benim için çok önemli.

Çok teşekkür ederim, sevgiyle kalın :)
Sertaç Cihan dedi ki…
Çok güzel bir tanıtım yazısı olmuş.Keşfettim.Takipteyim.Bana da buyrun
Sevgiler
Beğenmenize sevindim :)

Popüler Yayınlar