Stil İkonu #1 Tyler Posey

Sabahtan beri içimdeki neşe ve coşkunun sebebini düşünüyordum meğer hafta sonu gelmiş :>.
Gerçi bu gün Cumartesi ama ben çalışıyorum o yüzden gereksiz bu sevinçler. Şimdilik günümü Gülden Karaböcek-Sevsen ne olurdu dinleyerek geçiyorum. Bakalım ilerleyen saatlerde sağlam kalabilecek miyim fjdkls
Off bu başlığa bu konuşma ne alaka şimdi ? Buraya kas manyağı serisini başlatmak için geldim. Aslında konu başlığı için fena bir seçim değil. Stil mtil bahane fotoğrafları ayıklarken direk vücut ne durumda, hangisi daha seksi onlara baktım hfjlkds Hazırsanız giriyorum mevzuya :>


tyler posey stil



Şimdi ayılıp bayılmadan önce ağzımızın sularını akıtan beyin ne işe yaradığını falan öğrenelim.
Allahım bence bizi birbirimiz için yaratmışsın ama gene de sen bilirsin tabi.. 18 Ekim 1991 doğumlu bense 14 Ekim 1992 bu kadar mı tesadüf olur ? Neyse umut fakirin ekmeği. Kendisini ilk olarak Teen Wolf dizisiyle tanıdım. İzlemeyen varsa çok şey kaybeder benden söylemesi.

tyler posey stil

Bazen köpek olmak istersin......... Yahu şu fotoğraflara bakıp ne yorum yapabilirim ki. İlik gibi çocuk işte. Gel beni sömür diyor. Neyse benim başım bağlı kızlar size paslıyorum hadi gene şanslısınız. 

tyler posey stil

Instagram'dan takip edenler bilir. Kendisi aktif bir ig kullanıcısı. İçmeyi sevdiği her halinden belli oluyordur. 
Şimdi şöyle düşündüm de bunların olayı para anacım. Bir dizide oynuyorlar adamların geldikleri duruma bak. Bide bizde ki Havuç'a bak ??????????? Kıyaslıyorum ama çarpılmam inş .s 

tyler posey stil

Kürt ingilizce'min yettiği kadarıyla şunu anlayabildim; Dizi için bıyık bırakıyor sanırım. Büyük ihtimal ben popomdan anlamışımdır ama bekleyip görcez. Ben bıyıksever biri olarak tepkisiz kaldım. Yani sevdim mi sevmedim mi bilemedim. Şahsen ben Poseidon'uma bıyık ve sakal bıraktırıyorum. Daha seksi. Sade bıyık ne allahasen? Pilavlıya git oldu olcak. Öyle bir hava bırakmış ama olsun her haliyle sen en güzelsin benim canım <3 p="">


tyler posey stil

Ergenliğime döndüm diyeceğim ama inanılmaz korkuyorum. Benim ergenliğim fazla ergence geçti de :')
Özellikle fotoğraf seçerken kendi kendime 'çıplak olanlar makbuldür' diyerek ona göre seçim yapayım dedim. Ama elim hep giyiniklere gitmiş neden böyle oldu ki ? İşte çocuk her haliyle çekici benim yapabileceğim bir şey yok. Giyinikken bile salyalarınızı akıtabiliyor demek ki. Şimdi teenagerlarımızı daha iyi anlıyorum söz kız bi daha dalga geçmicem sizinle.

tyler posey stil

Bu da Teen Wolf dizisinde ki ilk ezik, dikkat çekmeyen Scott McCall ve evrim sonrası kas hayvanı Scott McCall :> Valla ne yalan söylim bebeykende gideri varmış. Birde farkettiyseniz hiç tarzından falan bahsetmedim. Anca gözlerimle soydum, soydurdum zavallı çocuğu. 'Beni seks objesi olarak mı görüyorsun Kazım?' diyen Asuman'a döndü yazık.

tyler posey stil

Katıldığı davetlerde olsun, gündelik yaşamda olsun normal erkekler gibi giyinen bir afet. Yani zaten bir erkek ne kadar absürt giyinebilir ki gay olanların dışında? Erkek olmak vardı dicem de o daha zahmetli Türkiye'de. Hayır bir terkos pasajından 100 liraya 4545464536 parça kıyafet alırken erkeklerin siktiriboktan bir kota en düşük 50 lira vermeleri ne mallıktır? Sevgilime acıyorum bazen bu yüzden. Kıyafeti geçtim bizim meşhur Türk Kızı Tribine maruz kalan erkeklerin çektiği çileye ne demeli? Yazık vallahi yazık bakın kızlar siz siz olun ufak tefek şeylerden sevgilinize mal mal trip atmayın. Sonra çocuk sıkılır kaçar sizde dımdızlak kalırsınız. Bu devirde adam bulmak kolay mı? Sayenizde Türk erkekleri elin çırpı bacak ruslarına aldanıyor. Azcık bakın lan kendinize. Türk erkeklerini de baya övdüm ama bunun nedeni Tylercığımın etkisinde kalmam. Yoksa elin Güngören semt çocuğu nerdee, Tyler gibiler nerde. 

tyler posey stil

tyler posey stil

tyler posey stil

Biz kızların dayanamayacağı şeylerden biri takım elbise(simsiz abuk subuklar dışında!), birde olgun, hafif kır saçlı ve atletik beyfendilermiş. Araştırmalar böyle söylüyor. Kıssadan hisse bir insana bir takım elbise bu kadar mı yakışır?

tyler posey stil

"Bir erkeği tanımak istiyorsan instagram hesabını stalkla. -Zihni Marşabasan."

Bu da benim özlü sözüm kalsın burda ilerde patlar bu.

tyler posey stil

Kurbanımız aynı zamanda Müzisyen imiş. Heeeeh tam hayır denilemicek erkek tipi. Hem yakışıklı, hem karizmatik, hem ünlü, hem zengin, hem kaslı hem de yetmezmiş gibi müzisyen. Ver allahım ver. Bizim hakkımızda bunlara gidiyormuş onu anladım. Helal etmiyorum !

tyler posey stil


tyler posey stil

Allahım sen beni takip edip bu postumu okuyan her genç kızımıza bu vücutta bir koca nasip et yarabbim. Birazcık sadık ve zengin ve paralı olursa fena olmaz. Sen duy beni allaahım sen büyüksün.

tyler posey stil

Tabi ki böyle bir delikanlıyı boş bırakmıcaktınız. Şaka maka Seana Gorlick ile 10 yıldır beraberlermiş. Maşallah. Allah bozmasın ne diyelim :') Bu sektörde 65456245 yıl flört edip işi resmiyete döktükten sonra 2 ayda boşanan ünlüler bi bizde var sanırım. Hayır benim anlamadığım zaten beraber yaşıyorsun evli gibi olmuşsun. Tek yaptığın imza atıp resmiyete dökmek. Boşanmak ne 1500 yıl sonra yatağa mı sıçtı herif naptı yani ?

tyler posey stil

Erkeklere önerim bakında birazcık örnek alın. Alın size ikon. Bak tek taşla 2 kuş vuruyorum. Hem kızlara hem erkeklere hitap eden bir post yazmışım allam ne mükemmelim :>

tyler posey stil


Allah'ı nelerle meşgul ediyorum gerçekten umarım ilerde çarpılmam.

Eveeet. Bir, başlıkla alakasız yorumlarımın bulunduğu postun daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. 
Arkadaşım napabilirim ki ben dikkat dağınıklığı olan bir insanım. Asıl konudan uzaklaşıp çeneye verebiliyorum sizde beni böyle sevin nolmuş :@

Veeee bu posta çok uygun olacağını düşündüğüm bir parça ile son darbeyi koyup kapanışımı yapmak istiyorum. Bu parça bizden Tyler'a gelsin mi ??

Sizi çok seviyorum şapşiriktoşlarım.

Musmutlu haftasonları <3 p="">

xoxo Gossik guru.


Yorumlar

Popüler Yayınlar