Geze Geze Anadolu; Duygu ÖZASLAN

Arkadaşlar Merhaba,
Sürekli aynı şeyleri söylüyorum biliyorum ama napim :(
Son günlerde gene ülkecek psikolojik bunalıma girdik. Ve ben kendimi mallığa vurdum. Akşamları bizim buralar fena karışıyor. İşten eve geldiğim andan itibaren dışarısı savaş alanı. O yüzden pek dışarı çıkamıyorum. Kendimi yeni keşfettiğim Duygu Özaslan'ın videolarına verdim. 

duygu özaslan


Kendisini Süslü sözlükte fenomenlerle ilgili ne yorumlar yapılmış, ne dedikodular dönmüş diye aratırken buldum. Gıybet peşinde ömrümü yedim. Gene milleti çekiştirme derdindeyken olmuş bişeyler. Bu kızımız hakkında gerek iyi gerek kötü yorumlar gördüm ve kim ki bu hatun bir bakayım dedim. Sonra abone olmuşum youtube sayfasına. Her yeni video yayınladığında izlemeye koyulmuşum. Eskileri bile taradım sanırım. Kendisini yakınen tanımıyorum. Sosyal ağlardan takip ediyorum sadece.Çok hanım, tatlış bir kızımız. Ben beğendim oğlum olsa yakasını bırakmazdım nfsdlsd

Kısaca özet geçmem gerekirse;

Hakkında pek bişey bulamadım açıkçası fsdjklfjsdl Kendisine gönderilen ürünleri deneyip yorumluyor. Ne bilim ben sevdim. Yorumları açık, net ve doğru olduğundan belki de. Her ürünü övmüyor gayet objektif ve ürünü karalamadan dosdoğruca söylüyor. Zaten izlerseniz anlarsınız. Tek sorunu herkesin ulaşamayacağı alternatifteki ürünlerle makyaj yapıyor olması. Mesela daha çok kişiye hitap eden, daha uygun malzemelerle yapsa şu makyajları daha yararlı olur gibi geliyor.
Örneğin; Chanel marka krem bronzer. Onunla hemen hemen aynı seviyede daha uygun fiyatlı fklşfks marka ürünü kullanabilirsiniz falan gibi şeyler. Belki de yapmıştır denk gelmemişimdir. Gerçi hakkını yememek lazım mesela favori bi maskarası Maybelline markaydı yanlış hatırlamıyorsam. Herkesin alabileceği bir ürün. Çook uzattım neyse.

Bu vlogger hanım kızımız kimdir şekerim, necidir, ne yapmaktadır diye merak edenleriniz varsa;


Siz tanıyor musunuz? Tanıyorsanız sevdiniz mi, kıl mı kaptınız?

İki yorum yapın da neşemiz yerine gelsin kız.

Öptüm, gossik guru.

Yorumlar

n dedi ki…
Bende takip ediyorum bu kızı. Videolarında sevecen ve samimi duruyor,normal hayatında nasıl biridir bilemem tabi :)
ZeynepGibi dedi ki…
Google'da aratırsan görürsün. Ekşi sözlükte inanılmaz zalimce yorumlar yapılmış. Herkes kendileri gibi olmak zorundaymış gibi :)
Adsız dedi ki…
Herkes bayılıyor kötü laf söylemeye karalama yapmaya, yiğidi öldür hakkını ver olayı yok sadece kötü yorumlar. Bi insan için objektif olmak bu kadar zor olmamalı bence, sen yazınca baktım ben de videolarına ve gayet sevdim kendimi 5-6 tanesini izlemiş buldum bile :) aman ya kimseyi memnun edemezsin illa kılçık olurlar zaten :)
ZeynepGibi dedi ki…
Ozellikle bizim kadinlarimizda var. Neymis para simartmis gosteris meraklisi falan. Ne bilim bana kendi halinde geldi. Illa yilisik mi olmasi lazim bi insanin anlamiyorum :d bende sen gibi basladim sonra surekli bekliyosun :') denedim bile bi kactane :>
Adsız dedi ki…
bence cok tatli ve sempatik ayrica makyajlari cok guzel izlerken hic sıkılmıyorum ve yeni seyler ogreniyorum:)
ahum mamedova dedi ki…
Sahsen Ben begendim AMA sanki bir-AZ samimi diyil . Belkide samimi olmadigi icin insanlar Bu kadar kotu yorum yapiyor ola bilir . Bu tip videolara bakmagi sevenler Meryem Canin yani Beauty Kitty kanalinada baka bilirler . Oda cok tatli bir kanal

Popüler Yayınlar