Dikkat Dikkat, Bu Bir Tanışma Yazısıdır !


Hello,

Kendimi kısaca tanıtmam gerekli şu an sanırım. 

Ben Zeynep 1992 doğumluyum. Aslında modadan, fashiondan falan anladığım yok. Muhasebe okuyorum zaten muhasebeciden fashion blogger mı olurmuş canım ! Blog okumayı, takip etmeyi şu son yıllarda accayip seviyorum. Belli başlı takip ettiğim bir kaç blog var. Onlar sayesinde hep girişmek istedim bu işe. Ama tabi iş hayatı okul falan derken biraz da tembellik sağolsun jhfksdljf kendi kendime dedim neyim eksik ya. En azından bir uğraşım olsun istedim. Çünkü ben yeni şeyler keşfetmeyi, denemeyi accayip seviyorum. Fashion nedir bilmeyen, muhasebe mezunu fashion gurusu olarak sizinle alakalı alakasız her şeyi paylaşmak istedim. Kısa ve öz olarak eğlence için atıldım çok sevgili henüz varolmayan okuyucularım gkljblsd

Neyse belki bi 10 sene sonra bende ünlü bir bıloggır görl olurum her gün sayfamda en az 1541215 kişi gezinir belli olmaz jfkds


                   xoxo gossik guru

Yorumlar

Popüler Yayınlar