2014 İlkbahar & Yaz Modası

Bak sizin için hayatımda yapmadığım bir şey yaptım. Yemin ediyorum kendimi hamile karısının aşerdiği meyveyi 40 km öteden getiren koca gibi hissediyorum. 
Daha ne yapıcam işten yorgun argın çıkmışım sırf sizleri bilinçlendirebileceğim, doğru dürüst bir post yazabilmek için, sırf siz modadan mahrum kalmayın diye 145 kilo ağırlığındaki dergiyi işyerinden eve taşıdım. Metrobüste karı kılıklı erkeklerle mücadelemi hiç anlatmıyorum. Ağırlıklarım olduğu halde benden önce yer kaptılar ya böyle de karıköylüler. Siyasete falan gelse erkek kesilirler. Gene sinirlendim neyse kapatalım konuyu kızlar.


Hayatımda ilk kez vogue aldım. Nasıl ya falan derseniz ben yoğunluktan kitap okumaya zor vakit buluyorum. Üye olduğum tek dergi national geographic onu da zaten anca 1 ayda okuyorum. 
Bu Vogue TR aldım almasına da derginin yarısı reklam. 
Kendimi kazıklanmış hissettim böyle bişey olamaz.
En sinir olduğum şey bence bu kadar reklam bulunduğu objeyi düşürüyor. Ben böyle düşünüyorum sizler ne düşünürsünüz bilmem.

Ay amma şikayet ettim yalnız.
Tamam tamam geçiyorum ayıkladığım moda trendlerineeeeee..

ALTIN ÇAĞ BAŞLIYOOOOORRRRRRR




"Başlıyo da bize mi başlıyo Allahın kekomançisi" dediğinizi duyar gibiyim.
Ay zaten götümüzü satsak alamıycağımız için biz de anca böyle takip edip bok atıyoruz napcaz başka?
Başlıktan da anlayacağınız üzere Altın Çağ bize kapılarını açtı bu yaz.
Bol bol Altın sarısı görücez bu sene.

Solda Valentino, Sağda Dolce Gabbana.
Her kesimde her modelde her parçada altın tonlarını kullanabilirsiniz. 
Ama abartmayın gözünüzü seveyim. Saçınıza eski mahalle düğünlerinde ki görümceler gibi sime bulayıp çıkmayında sokaklara aman.


Allah'ım benim üşengeçlik hücrelerimi neden fazladan yarattın ?
Oje sürmek benim için en zor faaliyet.
Tamamen eziyet, ojeyi daha sürmeden bozuluyo o kadar söylüyorum.

Bunlarda sizin için özenle seçtiğim oje fotileri. Yazın şıkır şıkırız kızlarrrr.



Aslında bunu Kızılay dağıtması muhtemel konu başlığı altında işleyebilirdim.
Bu sene kusma gelebilir bu etek ve kombin tarzından.
Ben de geçenlerde kırmızı pötikare desenli ilk fotideki gibi bir etek sahiplendim.
Ama giyemiyorum henüz. Neden ? Çünkü stilettom yok :(
En kısa zamanda uygun bir ayakap sahiplenip giyilmek üzere gardrobumda saklanıyor :))


Fotoğrafın netliğinden çok etkilendiniz değil mi? 

Az önce bahsettiğim yüksel bel ve diz altı etekleri crop top ile kombinleyebilirsiniz. 
Bu yaz crop toplar gene revaçta ayrıca.
Ama rica ediyorum göbişleri kıllı, yağlı, simit takmış gibi dolaşan ablalarımız giymesin.
Yazı bize zehir etmeyin :((
Ama baklavalı ablalarımız giyerse oooh gözümüz şenlenir, kıskançlık damarlarımız şahlanır.
Giyin giyin biz burda bu götü göbeği nasıl eritcez onu düşünelim :@



Eskilerde, yani sene 2006 falan yanılmıyorsam. O zaman bebeyim. Liseye geçtiğim erkenlik dönemlerim işte. Şalvar modası vardı. Benim siyah kemer kısmı taşli bi şalvarım vardı. Abi guruluğum o zamandan belliymiş o yaşta bile modadan geri kalmayıp perşembe pazarından 10 liraya aldırmışım anneme.

Hatta ve hatta hiç unutmam. Amcam evleniyordu o yaz. İzmir'de ve İstanbul'da düğünleri vardı. Halam bana çiçekli karpuz kol bi elbise almıştı düğünde giymem için. İzmirdekinde giydim İstanbul'dakinde 'Banane ya ben iki düğünde aynı elbiseyi giymem .s' diyip şalvarım ve üzerine pullu beyaz bir karpuz kol bluzumu giymiştim. Bak dikkat ettiyseniz o sene karpuz kol modaymış ghjdfkf

Amma uzattım işte çeneye vurdu mu durmak bilmez. 
2014 İlkbahar-Yaz Milano defilelerinde de gördüğünüz bu 3 görsel üzerine (ve daha bi çok yerde karşıma çıkmış olması nedeniyle) anladığımız kadarıyla 2006 yılı şalvar modası daha desenli ve renkli olarak yaşantımıza giriyor. Sence takipçi ? Giyer misin, kusar mısın ?


Bu sene ne karışık bir moda varmış aman yarappi. 
Bir yanda goranın çekim arkası gibi dolaşıp, bir yandan anadolunun bağrından kopup istanbul'a gelmiş doğal, saf köylü kızı olup, bir yandan Cici bir Fashion Blogger kızı olarak ortalarda mı dolanıcaz ?

Yo yooo ! Türk kızı ne taytından vazgeçer ne de tuniğinden fkdl

Yazın sıcağında bile o taytları giyip hoppidi hoppidi taksimde tur atmadan yapamayız.

Şaka bir yana tayt bir yana ne düşünüyorsunuz ? 
Şalvar mı, etek mi yoksa parlaklık ve ihtişam mı ? Bana etek daha sıcak geldi hem efil efil ooooh.
Şalvar da giyebilirim ama böyle Milanodakiler gibi olursa jmgkdsl 

Uzattım lafı, sizleri seviyorum cici kızlarım.

xoxo Gossik Guru.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Altini sadece yuzuk ve kolyelerde kullanmayi seviyorum ben. Salvar mi etek mi dersen ben de etek diyorum zaten hic isinamamistim salvarlara yillardir:))
ZeynepGibi dedi ki…
Hahahaha altın rengi nail sticker denedin mi peki ? özellikle siyah ojeyle muhteşem oluyor. Aslında bu tip şalvar tarzı pantolonlar güzel durmuş. Yani ne çok şalvar ne çok pantolon. :)) Bu arada sana bir mail attım haberin olsun :>

Popüler Yayınlar