KIRMIZI HALI; 2014 MTV FİLM ÖDÜLLERİ

Toplasan 2 dersten sınava giriyorum ama 1 tanesi ömrümü 56235 yıl kısaltmaya yetiyor. Çok şükür vizelerim bitti. Büyük bir oh çektim. İlgilenemedim blogla bu yüzden kocaman bir özür borçluyum size.

Türk insanına mı özgü bu davranış yoksa insanoğlunun genelinde var mıdır bilmiyorum. Ama bizler bir şey hakkında bilgimiz olmasa bile fikrimiz olan insanlarız. Hatta bununla ilgili bir kaç atasözü bile vardır. En meşhuru; beyni yok fikri var fnhds ya şaka bi yana kırmızı halıda kim ne giymiş, ne yapmış falan gıybet yapmaya bayılıyorum. Hayır sorsan oturup izlemedim ama kırmızı halı fotoğraflarına bakıp gayet değerlendirmemi yapıyorum. Neden? Çünkü kim hangi ödülü almış, hangisini kaçırmış bunlar dedikodu konusu değil. Bizim görevimiz Türk Kızları olarak kim ne giymiş, neye benzemiş bunlara bakıp milleti boka sokup çıkarmak. Görevimiz Gıybet fhkjdsf

Bi iki göz geçirdim ama inanın kayda değer pek bir şey bulamadım. İçim bayıldı hatta neden böyle oldu anlamadım. İnsan bi olay yaratır, bişey yapar. Yok anam anca Zac Efron soyarsınız sahnede. 




Kadın gibi kadınla başlamazsam olmaz. İlk önce gözlerimizi şenlendiricez. Daha sonra size neler göstericem neler. Hemen damarınıza basmak olmaz takipçi.
Neden bilmiyorum ama bu hatunu oldum olası seviyorum. İstisnasız gittiği her yerde kendine hayran bırakıyor. Fail olduğunu hiç görmedim. Bir iki çirkin kıyafet giymiştir elbet ama o kadar kusur kadı kızında da olur.
Görün alemlerin en cool kadınını. Ne çok özenmiş ne de çok salaş gelmiş. Ortalığın anasını ağlatmış gene aslanım benim be !
Gerçi böyle bi ortama ben girsem bende ağlatırdım. Allahın kekomançi partisi MTV törenine gitsen ne olur gitmesen ne olur. Rihanna'ya yakıştıramadım.
Bayıldığım uçuş uçuş elbisesi Ulyana Sergeenko Spring 2014 Couture koleksiyonundan



Çakma Rihanna falan dediniz siz benim Ritacığıma ama bakın nasıl kendine döndü. Tamam kabul, bir ara fena şekilde özenti özenti dolanıyordu ortalarda. Son zamanlarda bana hiç benzemeye çalışıyormuş gibi gelmiyor. Belki de gözüm alışmıştır kim bilir. Dekolteye bak. Yahu bunlar memişleri falan açık nasıl geziyorlar? Hayır ben 2 sene öncesine kadar kot şort ile dolaşan biriydim. Ama son 2 yazdır şortu bırak askılı bile giyemiyorum neden bilmiyorum. Barzolar ruhumu emdi sanırım .s.s.s
Her şey bir yana bu kadın bir yana. Nedenini bilmediğim bir biçimde seviyorum kendisini. Sarı saçın yakıştığı tek esmer. 



Heeeeh. Sinirlerim larçkalaşmaya başladı gene. Bu kadın kliplerde daha genç gösteriyordu fotoğrafta neden babaanemden 1 yaş küçük göstermiş? Saçları da bir tarasaydın be Ellie. Ne bilim en kötü düzleştirseydin. Yataktan kalkmış gelmiş. Normal birinde güzel duracak elbise sende neden durmamış. Özenmeye çalışan özensiz insan. Yanlarının pörtlemesine neden olan kıyafeti ne diye giydin? Hayır şu zenginlere anlatamadım. Balık etli vücudunuz varsa açmayın kardeşim. Bizimkide göz. Al ben açsam hoşuna gider mi? Biraz kendinizi bilin be. Podyuma çıkan çocuk manken gibi atmış elleri de beline. 



Tövvvbeeee bismilllaah. Noldu kuzum sana? Koskocaman Oscar kazanmış kız geldiği ödül törenine bak. Millet kafayı sıyırmış. Resmen zorla gelmiş törene yazık ya kıyamam. Çok acıdım bu yüzden sövmicem elbisene falan. Keşke etek boyun bi tık daha kısa olsaymış en azından içimden de sövmezdim jhfgkds :((
Ayakkabı rengine bayıldım yalnız. Bide elbiseyi görünce aklıma ilkokulda delgeç çöpleri kalırdı ya yuvarlak kağıtlar. Onlarla resim falan yapardık uhuyla. Elbise de o şekilde yapılmış sanırımfsdgjkdglkdsgs.Vallahi Karl Lagerfeld dedemi geçtim babam olsan bu çirkin elbiseyi övmemi bekleme benden. 



Jessica Alba.. Bu kadını işyerinde Hüseyin Abi yüzünden sevmeye başladım. Öncesinde bir geçmişimiz yoktu hanımefendiyle. Ama yavaş yavaş ısınıyorum sanırım. Kıyafetini de çok beğendim. Bu yılın moda renkleri ve modeliyle çıkmış kırmızı halıya. Saçları da ne yataktan kalmış gibi ne de çok özenilmiş. Gayet yerinde olmuş. Ayy resmen beğendim yahu. Hanım kız seni. :))))) Ama o çantayı görmemiş olayım tatlı kıs. 33 yaşındasın benden küçük gösteriyorsun ona da takılmadım değil :@



Allahım sana geliyorum. Bütün postumun içine sıçtı batırdı bu kız. Parası olanlar kesinlikle akıllarını kaybediyorlar bunu anladım. Fotoğrafta görmüş olduğunuz Iggy Azalea. Yanlış görmediniz. Koca popolu, taş, cool kadın gitmiş yerine eziklerin efendisi gelmiş. Bu gece de sanırım herkes ilkokul yıllarını özlemiş.  John Galliano Spring 2014 koleksiyonundan karton çiçekleri raptiyeyle tutturulmuş kıyafet giymiş.  Ayakkabılarına ve etek boyuna girmek istemiyorum. Heleki o duruşuna...........................................



Dünya tersine dönüyor sanırım. Nicki Minaj değil mi bu? Uçuk kaçık, Saçma sapan giyinen hatun hani. Oha. Al işte böyle ol canımı ye. Ne o deli bedri gibi ortalarda dolanıyodun. Taş gibi hatunmuş meğersem. Eli yüzü açılmış. Sırasıyla koluna taktığı 3 bileziğe de bok atmıcam nazar boncuğu olsun.
Siyah bi olayı olmayan tuvaleti  Alexander McQueen



İşte benim kızım. Teen Wolf izlememe neden iki kişiden birisi. Lydia. Haşin ve seksi kız rolünde. Hürremciğime benzemiyor mu? Elbisesini boydan gösteren bir fotoğraf görmüştüm dizüstünde biten bu deri elbisenin altına ruju renginde stiletto giymişti. İtici gelmedi ama güzelde gelmedi açıkçası. Beklentim yüksekti, olsun. Seviyorum.net :@ İnsanın yüzü güzel olmasın işte at kuyruğunu biz yapsak uzaylı zekiye oluruz kız yapınca afet oluyor. Pembe rujuna bayıldım kodu kaç acaba cnm x)




İki erkek görelim gözlerimiz şenlensin.Teen Wolf izlememe sebep en birinci kişi işte Dylan O'brien. Genç erkeklerimize örnek olsun. Hadi benim sevgilim yakışıklı zaten Allah'ı var şimdi. E stil sahibi. Neyse herkeş kendi şeyini övermiş. Siz, erkekler! Azıcık örnek alın. İlla güzel giyinmeniz şart değil. Para olmasına gerek yok. İçinizden gelmesi lazım. Biraz edepli ve şeker olsanıza bu çocuk gibi baksana ya al eve vitrine koy izle <<3333



Hadi her şeyi geçtim de elin kedisi bile ünlü olup kırmızı halıya çıkıyor. Ödül Töreninin dandikliği işte. Şapkasıyla herkeşlerden stil sahibi olduğunu göstermiş Grumpy cat. Canını yediğim bakışa bak ya maljfldklslş
Bizim Rıfkı da böyle bakıyo. Hatta daha salakça bakıyor ama ünlü olamadı. :(



Anladığım kadarıyla insanlar bu geceyi hiç önemsememiş. Evden çıkıp direk gelmişler. Bu da arkadaşlarıyla bi cafede otururken çıkmış gelmiş gibi duruyor. Nedense sevmiyorum bu çocuğu ya. Normal bir çocuk yani. Bilemedim. O yüzden övmücem.



Şarap gibi adam yıllandıkça efso olanlardan. JR Bourne yani namı diğer Mr.Argent. Fakat o cekete anlam veremedim dostum ya. Patatese benzemiş vücudun. Siyah takım giyseydin jilet gibi oyyy ne yakışırdı sana be. Bakın kızlar bol boool bakın. Etrafınızda bunlardan çooook ama çoook nadir var. Onlarıda tvlerde falan görüyosunuz zaten o yüzden bakabildiğiniz kadar bakın. Haşin bakışlım.



Al işte. Dizi de nasıl cool, ateşli. Normal hayatta bildiğin Zeytinburnu meslek öğrencisi Onur. Okul balosuna gelmiş. Hayır o ceketle o gravat o gömlek nedir neee? Ay çıldırıcam ya. Yepyeşil gözlerinden de mi utanmadın Tyler Hoechlin. Teen wolftan soğutucak gavat. Püüü Rezil !



Buna zaten hiiiiiç anlam veremedim. Adını unuttum adamın iyi ki unutmuşum. Bu insanları kim giydiriyor çok merak ediyorum doğrusu. Hadi giydiriyorlar da bunlar giyerken kokain falan mı çekmiş oluyorlar acaba?



Sıkıcı gecenin boktan olayına değinmeden bitirmiyim bari yazıyı. Hayır Zac Efron gavatını soydun da ne oldu? Adonis ve six pack hastası olan bizlerin bi gram dikkatini çekmedi sevgili Rita. Kaç yaşında kadınlarsınız sahnede yaptığınız harekete bak. Yahu soyulcak bir sürü adam varken bu çocuğu neden soyarsın be kadın !!! Neyse seni Calvin Harris e havale ediyorum. Eğer bu hareketinden sonra sevgili kısıtlamalarına ve triplerine maruz kalmazsan Calvin'i gavat ilan ederim.



Adonis görmüş köylü pozları.

Siz bu sıkıcı gece hakkında ne düşünüyorsunuz ? 

Kırmızı halıda popiniz kim?

Fashion Gurusu blog yazmayı kimden öğrendi? 
jfkldsjfklsjfklsjs

Hepinizi seviyorum ve güzel bir haftasonu diliyorum. 

xoxo gossik guru.

Yorumlar

Popüler Yayınlar