Cilt Bakım Rutinleri; Clinique Anti-Blemish Solution Temizleme Köpüğü

Ekonomik durumumu etkileyen en önemli unsur kozmetik ürünleri. Hayır bi halta yarasa gerçekten döktüğüm servete acımıycam. Sizde de öyle oluyor mu? Özellikle Gratis ve Watsons mağazalarına girince kendimi kaybediyorum. O BB kremler yok mu? Sanki alınca kevgir gibi suratım Beyonce'dan hallice olacak. 

Gerçekten kozmetik ürünlerinin imkansızı başaracağına inanan bir bizlerizdir herhalde. Tamam faydaları yok değil ama hiç birinin kalıcı fayda sağladığını görmedim. 

Neyse size son dönemde keşfettiğim üründen bahsetmek istiyorum.




Gözeneklerimle ilgili feci sorunum var. Çok belirginler. Lancome'n gözenek küçültücüsünü almaya cesaretlenip Sevil mağazasına gittim. Görevli kızla bir kaç muhabbetten sonra kız bana o kadar para vermeye değmeyeceğini söyleyip Clinique'in Anti Blemish Solutions serisini gösterdi. Arasından Köpük temizleyici ve Kil maskesini alıverdim. Umudum yoktu açıkçası. 

Her gün kullanmaya başladım arada 24 saat atlamalarım olduğu halde gayet faydasını gördüm. Özellikle cildimde pütür pütürlük vardı. boyun kısmımda suratıma doğru. Çenemin alt kısmında özellikle. Onlar resmen uçtu gitti. Cildimde farkedilir bir şekilde açılma ve temiz görünüm elde ettim. Ayrıca yağlanma azaldı. Sivilce çıkmaz oldu. Normalde ilk kullanımda yüzde bayağı bir sivilce çıkıyormuş. Cilt kusuyormuş ama bende öyle bir şey olmadı. Ciltten cilde farklılık gösterir tabi. 

Kısacası ;

-Cildimde ki yağlanma oranı %70'e kadar azaldı.
-Beze tarzı pütürlükler yok oldu.
-Sivilceler rüya oldu :))
-Cilt tonunu ve dokusun da düzelme oldu.



Şimdilik benim gördüğüm etkiler bunlar. Unutmadan ben köpük temizleyiciyi fotoğrafta gördüğünüz sephora'dan aldığım yüz temizleme fırçası ile uyguladım. 

Öncesi sonrası fotoğrafı gösteremiyorum çünkü elimde fotoğraf yok :/

Ben tekli aldığım için pahalıya denk geldi. Köpüğün faydasını görünce hemen set siparişi verdim. Buradan satın alabilirsiniz seti dilerseniz. Fiyatı 75 TL. 

Sizin bu tür sorunlarınız var mı? Kullandığınız ve memnun kaldığınız/kalmadığınız ürünler hangileri? Yorumlarınızı bekliyorum !


xoxo Gossik guru.

Yorumlar

Popüler Yayınlar