Dünya'nın Sayılı Harikaları; David Beckham

Baş ağrısından öldüğüm şu günde kendime biraz endorfin salgılatmak istedim. Sizleri mahrum etmek olur mu? Bebeklerimsiniz <3

İnternette gözüme çarpan David Beckham H&M donlarını tanıttı başlığı altında ki haberden yola çıkarak böyle bir başlık açmak istedim. Dünyanın sayılı seksi erkek ve kadınlarını bu başlık altında taciz edelim diyorum ne dersiniz ?




Az laklaklı bol fotili bir post yazmak istiyorum.
Hoş, özellikle bir şey yapmama gerek kalmayacak sanırım. Şu görseller üzerine ne denilebilir ki ?
Allah'ım. elin gavurlarına eli bolluk yapıyorsun da bizim insanlarımızdan güzellik, seksilik ve asaleti neden eksik tutuyorsun? He allahım? Şuraya 2-3 tane David Beckham, Adam Levine falan atsan olmaz mıydı? Hayır yani, Kıvanç Tatlıtuğ 70 milyona yetmiyor.


Geçen sene Beckham H&M firması için reklam filminde oynamıştı.
Kıçının arasına kaçan donu bir güzel düzeltişini nasıl unutabiliriz zaten.............
Bir insanın kıç arasından donunu çıkarması bile bu kadar mı karizmatik olur ben anlayamıyorum.
Başkası yapsa sağdan sola kusacağımız hareketleri bu adamlar yapsa ağzımız açık hayranlıkla izliyoruz, olaya bak.


Tarlası yanmış köylü oturuşu bi David'da bi Rihanna'da bu kadar cool durabilir. Yaptıkları her hareket, duruş karizma kazanıyor. Farkındaysanız donlarla alakalı tek bir yorum dahi yapmıyorum. Konu başlığı her ne kadar don üstüne de olsa saptırma var. Don bahane David Şahane gfjkdgda


Bizden neden böyle insanlar çıkmaz çözdüm şu an. Neden mi ?
Şu fotoğrafı gördüğümde aklıma ilk gelen Taşa oturmuş cırcır olcak, üşütcek adam.
Klasik Türk bakışı işte bizden böyle pozlar, duruşlar nah çıkar.


Bu fotoğrafı da rastgele buldum. David & Victoria Beckham çifti zamanında beraber poz vermişlerdi. Bu kadını nedense sevmiyorum. Yani bana çok sinsi geliyor. Böyle gudubet, iki yüzlü, soğuk nevale. Suratında kırışıklık olmamasının nedeni hiç gülmemesidir kesin. Belki de o yüzden gülmüyordur kim bilir.
Kendini beğenmiş nolcak. Aq nediyorum ben ya. Ben olsam herkesi yerden yere vururdum. David Beckham evimin direği daha ne olsun. Beyim ne derse o jflkds


Son olarak bu fotoğrafla sizlere veda ediyorum.

Şimdi bu fotoğrafları görüp de hemen sevgilinize alıp fantezi yaparsınız falan şimdiden uyarayım. Manken David Beckham. Sonra hayal kırıklığı yaşamayın. Sizi beyaz slip don paklar. Sen Türk Kızısın akıllı ol !!

H&M 'n donları hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Şaka şaka nasıl ama iyi geldi dimi şu haftanın son iş gününde.

İyi haftasonları diliyorum şimdiden.
Hepinizi seviyorum;

xoxo gossik guru.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Bu boxerları pek sevdiğim söylenemez ama her gördüğümde bir defa daha bakıyoruuum David bi harika Victoria ise başarılı ve sinsi hahaha :D

Popüler Yayınlar