KIRMIZI HALI; MET BALL 2014

Bu havalar mı beni sinir etti yoksa genlerimde mi gıcıklık var anlayamıyorum Müjgan.
Ne uykuya doyasım var, ne yazı yazasım var, ne gıybet beni eğlendiriyor, ne de kırmızı halılar ilgimi çekiyor. Depresyon belirtileri mi bunlar nedir ya :(
Harry Potter filminde gibiyim. Ruh emiciler yakamdan düşmüyor. 

Zorla da olsa oturdum ve Met Ball 2014 yazısını yazayım dedim. Ben bu kadar sıkıcı bir kırmızı halı daha görmedim. Kaldı ki Met Ball amacı nedir onu bile bilmiyorum. Bunu yazdıktan sonra hemen gogıldan arama yaptım ve yardım gecesi olduğuna dair bir fikrim oldu çok mutluyum. 

Neyse gözlerinizin pasının silinmesine hazırsanız başlıyoruz..



Bu eziyeti hemen bitirmek adına ilk önce Sarah Jessica Parker ile başlamak istiyorum. Şu an pc ekranına bakışlarımı görseniz bana hak verirsiniz. Bazen gerçekten aklım almıyor bu insanları. Yahu bir çok insan senin yerinden olmak için nelerini feda eder. Şan, şöhret, para her şey sendeyken sen kalkıp 'nasıl rezil olurum, amele sümüğü gibi görünürüm acaba' diye düşünüp uğraşıyorsun. Evet kızlar gördüğünüz gibi para ve şöhretin kimde olacağı bilinmediği gibi her şey olmadığını da anlamış bulunuyoruz. Olsun ama inş bi gün ççoookk ünlü olur ve Beyonce&Jay-z'e komşu olurum. Arkasında eşşek kadar yazıyor zaten kıyafetin Oscar de la Renta olduğunu söylememe gerek yok sanırım ?


İnsanlar ünlü olunca neden kendini şaşırır? Hayır bana ne oluyor banane aq ama insan ellerini şıklatınca her şeyi yapabilcek konumdayken neden böyle sulukulede düğününe giden nebahat gibi giyinir ki ona anlam veremeyince bende ipler kopuyor. Ben bile terkostan, iş merkezinden giyiniyorum bunlardan daha iyi giyiniyorum. Hiç bilmiyosan gir zara'ya ordan giyin neyin peşindesin lupito? Bir de Prada markaymış kıyafeti. Te allam ya. Oscar kazanan eline direksiyon alan deli gibi dolanıyor ortada. Sıhatler olsun canım.



15 dakikadır bakıyorum şu fotoğrafa. Hazırlarken de baktım. Bu kadın Sefiller'de ki rolünden sonra o rolden ya çıkamadı ya da biz çıkartmak istemedik. Bi olmamış, bi yapamıyor bu kadın nedense. Kıyafet kötü değil ama güzelde değil. Overlok mu çekilmiş kenarına sanki? Calvin Klein Koleksiyonundan kıyafete bak. Bu işe yeni başlayan kişiler bile daha düzgün kıyafet dikip daha düzgün tasarımlar yapar. Hayır sen dünyaca ünlü bir markasın ve hakkını veremiyorsun. Bunlar nasıl dünya markası olmuş merak ediyorum. Kısacası sevemedim seni Anne Hathaway..


Cicili bicili amanda aman. Elizabeth Olsen 25 yaşında çıtır mı çıtır, şirin mi şirin bir kızımız. Nedense bok atasım gelmedi. Ablaları Mary-Kate ve Ashley Olsen  halini gördükten sonra. Birazdan göstericem size zaten bu kız onların arasından iyi çıkmış. Her ne kadar alakasız renklerde ayakkabı ve çanta kullansa da.
En azından yaşına uygun giyinmiş. Şaka lan şaka. Ne yaşı allah aşkına 25 yaşında aklı başında hangi kız 17 yaşında gibi görünmek ister? Şeker kız candy kıyafeti tabikiiiii Miu Miu :))))))


Bu kadının da bu tarzı artık canımı sıktıkça sıkıyor. Sürekli bi kendini tekrar etme. Anladık en seksi en vintage sensin. Zac Posen kıyafetini de al git burdan !


Bu kıza karşı ilk zamanlar bi gıcıklığım vardı. Sonra nedense bi ısındım. Bi cool geldi gözüme. Ne zamandır ortalarda görünmüyordu ama belli neden görünmediği. Haklı olarak ben bu halde olsam bende dolanmam ortalıklarda. O saçının rengi nedir Allahın kezomançisi. Durup durup bunalıma mı giriyorsunuz da kendizi rezil edip çıkıyorsunuz ben bilmiyorum.


Aferin. Hazır ol da durmayı nasıl öğrenmiş ama. Genç kızların yaşından büyükçe gözükme çabalarını anlamıyorum. Hadi 5 yaş büyütürsün de bu 45 yaş ve üstü halin nedir Selena?  Ananem senden daha seksi. Diane von Furstenberg kıyafetini başkası giyse övebilirdim ama olmamış, başaramamışsın :((


Bunlar da Saint Pierre Kilisesinin kaçık rahibeleri. Mary-Kate ve Ashley Olsen sanırım kendilerini dine vermişler. Ve bize de misyonerlik taslamaya gelmişler. Korku filmlerinde bazı tiplemeler olur ya hani. Onlara benzemeye çalışmışlar sanırım. Allahım sen yardım et şu gencecik kızlara. Amin.


Aldatılmayı yediremeyen kadın, kadınlar, kadınlarımız. Acaba bakış açısından dolayı mı bu tür olaylar yaşayan çiftlerde eziklik belirtisi görmek? Aslında şu an fotoğraftaki Adriana her zaman ki Adriana mı? Bence değil. Kör olsam bu kıyafeti gördüğümde gözlerim açılır. O nasıl yanlış bir kesim. Aynaya da mı bakmadın? Saçları köşede ki selin kuaföre fönletmişte gelmiş. Allahın balığı.


Ayyy yemin ediyorum afakanlar basıyor artık beni. Ruhumu teslim etmezsem bu yazı bitene kadar iyidir. Yorum bile yapasım gelmiyor sana Taylor Swift gudubesi. 


Bu kızı sevdiğimden mi güzel geliyor bana yaptıkları yoksa gerçekten güzel mi yapıyor valla bilemiyorum. O saçma sapan ayakkabıları bile görmezden gelebilirim. O derece :')


Offfff Allahım beni neyle sınıyosun bilmiyorum ama ne zaman karşıma çıksa bu kız içim eriyor. Erkeksi güzellik böyle oluyor demek ki. Giyiminden kuşamına bir insan her dalda harikalar yaratabilir mi? Evet. Yaşına uygun, davranışları ve tarzı. İşte aradığım ünlü bu jnkgjlsd. Sevgili CARA ne giyse yakıştırıyor. Çıtkırıldım değil. Doya doya yaşıyor aq. Bakın da örnek alın allahın ünlüleri !!!! Baştan aşağı Stella McCartney ımm enfesto.


Allahım bu da oraların Çağla Şıkel 'i herhalde. Hep aynı model, aynı tip, baydınız artık be.
Gisele Bündchen adını bile duymadığım Balenciaga içinde sevimlilik pozları vermiş :)))) Kıyafeti beğenmedim dersem taş olurum. Keşke olsam :( hfjksd Aç abla aç. Böbrekler yetmez baldırına kadar indir dekolteyi. Görmemişin vücudu olmuş tutmuş bacağını koparmış.


İşte hatunların HASOSU. En sona bırakmak istedim aşkilopumu. Bu kadar qrizekLı kısların olduğu ortamda onu övmemi beklemediniz benden herhalde. Ödül kazandığı geceye gitmeyen Rihanna dandirikten yardım gecesine nasıl süslenip püslenip gider onu görüyoruz bu karede. Stella McCartney kıyafetiyle ortalığın anasını ağlattı kınalı kuzum gjdksljg Klasiklikten upuuzaaaak, herkesin kıskanç bakışlarını üzerine çeken stiliyle yine birinci sırada yer alıyor heyt be. Aslanım :')


Sıra geldi ünlü olduğu yetmezmiş gibi zengin ve yakışıklı manitaları kapan yellozlara. Üzgünüm Blake Lively  yanında  Ryan Reynolds dururken benim seni beğenip iltifatlar yağdırmamı bekleyemezsin herhalde? Baştan aşağı Gucci kokuyorsunuz hadsizler. Bunların böyle manitalar yaptıklarını gördükçe diz kapaklarıma ağrılar giriyor. Gözlerim görmemeye başlıyor. Nineleşiyorum :(


Ayyyyyyyy zaten hava istediği olmayan inatçı çocuk ağlaması gibi. Birde şu kadının fotoğrafının altına yorum yapmak zorunda kalıyorum. Putlaşmış iyice. İki kare, iki farklı yer ama ikisinde de duruş aynı. Davidciğimi almışlar bu ketumun yanına montelemişler sanki. Nasıl kendine aşık etmişse. Gerçi soğuk durduğuna bakmamak lazım. Asıl bunlardan korkucaksın. Ne sinsi oluyor. David Beckham aşkım Ralph Lauren Black Label suit içinde gene seksi gene haşin. Victoria Beckham tabiki Victoria Beckham.



Al işte. Bunlar da insanlar baktıkça kendine lanet etsin, şansından nefret etsinler diye yaratılmamışlarsa ben de bişey bilmiyorum. Ama sevdiğimden hasetlenmiyorum. Aksine baktıkça mutlu oluyorum bunlara. Şöhret kısmı içinde çok farklı bir yerdeler. Kurtarmışlar resmen kendilerini. Diğerleri gibi iğne ipliğine bağlı değil aşkları. Maşallah lan. Bu kadar şan şöhrete rağmen böyleler. Ben olsam rezillikten rezilliğe koşardım herhalde fjdksl Jay Z & Beyoncé çiftimiz Givenchy Couture içinde karşımıza çıkıyorlar.


Met Gala Gıybetine balinaların kraliçesi ile devam etmek istiyorum. Para dışında bir şeye sahip olmayan Sevgili Kim ve Met Ball nedir ondan bile emin olamayan sevgilisi Kanye West kırmızı halıda bize el sallıyorlar. Adamın nasıl alakası yoksa bakışlara bak. Resmen tutmuş kolundan 'bizimde orda olmamız lazım bütün sosyeteye rezil olamam Kanye !' demiş ve getirmiş. Kim Kardashian kıyafeti Lanvin.



Bunu neden koydum bilmiyorum ama favori çiftim ilan ediyorum kendilerini jahdkgh


Koskoca Barney Stinson'un düştüğü şu hale bakın. Allahım eriyoğğrum eriyooğğrummmmm :(
Sevgili Neil Patrick bacımız ve manitasi David Burtka smokinleri Thom Browne. 



Son olarak en çok hoşuma giden 3 olay ve karelerini sizinle paylaşıyorum. Yüzüğü yere düşen Quenn B'nin kocişkosu tüm delikanlılığını ortaya dökerek kibar bir beyfendice hanımın yüzüğünü alıyor ve parmağına takıyor. Alllah hepimize böyle kocişkolar nasip etsin <3


After Party fotilerinde en en en dikkatimi çeken Rihannatoşumun bu ayıplı kıyafeti çekti. Giymeseydin aşkısı ?


Bu adamın adını falan bilmiyorum ama vukuatı bol bir bey kendisi sanırım. Bir çok gösteri de kendini türlü şekiller ile ortaya atmış. Met Gala da işe pembe bir mayo ile dikkat çekmeye çalışmış. Kadından güzel totosu var. Helal !

Sülalenize yeticek uzunluktaki Met gala yazısını burada sonlandırıyorum. Siz olsanız napardınız merak ediyorum. Hadi biraz zenginliği, şöhreti ve şan'ı hayal edin kendinizi 2 dakika da olsa mutlu hissedin jfhdkslh

Bir diğer yazıda görüşmek üzere.

Bol gıybetli günler dilerim.

xoxo Gossik guru.


Yorumlar

Popüler Yayınlar