Bir Çekiliş Macerası; Thebbway & Yukabyguliz

Herkese müthiş bir pazar gününden merhabalar !!
Kiminiz gavur pıtısı gibi bu havada dışarlarda sürtüyorken, kiminiz ev temizliğiyle uğraşıyorsunuz. Bense 2 hafta sürecek olan tatil turuma başladım fjdskhfksd
Hava atmak gibi olmasın ama kısmetse bu gece Fethiyeye gitmek üzere yola koyuluyorum.
Gezdiğim yerleri, gördüğüm her şeyi fotoğraflandırıp blogumda yazacağım :))

O değilde bende bir çekiliş yapsam mı acaba? Gerçi çekilişlerden yana benim hiç şansım yoktur. İlk defa geçenlerde instagram da bir arkadaşımın paylaşımı sayesinde Thebbway hesabının düzenlemiş olduğu çekilişe katıldım. Normalde 2 3 çekilişe katıldım ama hiç bir işe yaramadı. Ondan sonra ilgimi çekmediler taki bu çekilişe kadar. Sürekli istemiş olduğum tarzda bir bileziği kazanma şansını elde edebilirdim. ki ettim fhjksfhs Nasıl oldu bende bilmiyorum. Ama çok mutlu olduğum kesin. Demek ki benimde şansım bazen yaver gidebiliyormuş..




Çok şık değil mi sizce de? Bu zarif bileklik Yukabyguliz 'in ellerinden çıkmış. Bu sayede müthiş işler çıkaran Güliz hanımdan da haberdar olmuş oldum. Üstelik sadece bileklik değil birbirinden güzel ve değişik aksesuarlar var sayfasında. Girip göz atmanızı öneririm. Gerek kolye, yüzük gerek yaka iğnesi. Özellikle son bi kaç gündür yaka iğneleri çok dikkatimi çekti. Evlilik arifesinde olanların ilgisini çekeceğini düşünüyorum kızlar sadece kendinizi düşünmeyin o özel gecede kocişkonuz da sizin gibi muhteşem görünmesin mi ? 




Bu çekilişten önce Ortaköy'de bulunan tezgahları karıştırdım baya. çok abartılı fiyatlara 5 kullanımda renginin atacağı ürünler vardı. İyi ki de para vermemişim.. Yanılmıyorsam Pirinç levha üzerine altın kaplama olan bu bileklik ve daha harikaları http://yukabyguliz.sopsy.com/ adresinde mevcut ve satın alabilirsiniz. Benim siteye gözatma fırsatım oldu. Sanırım en kısa zaman da talan edeceğim, öyle gözüküyor jfkdlsjgls

Ben aşık oldum ve uzun bir süre takacağım gibi.. Normalde ince bileklere sahip olduğumdan pek yakışmaz bana bileklik vs şeyler. Çok istediğimden midir nedir yakıştırdım kendime bu kare bilekliği. Burdan Güliz Hanım ve Thebbway ekibine teşekkürlerimi sunuyorum !! 

Umarım beğenmişsinizdir. Sizleri burdan kocaman kocaman öpüyorum ve Fethiye turuma start veriyorum ! Herkese şimdiden iyi haftalar. Mutlu kalın ve tatil postlarımı bekleyin :)

xoxo gossik guru

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Çok hoş güle güle kullan ...
http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

Popüler Yayınlar