Kızılay Bağışı Olması Muhtemel Trendler; Kot Tulum

Ülkemizde yaşanan son olaylardan dolayı, hem de havalardan mıdır bilmiyorum. Kendimi tamamen saldım. Ne bir iş yapasım geliyor ne de kendime bakasım. Sadece patlayana kadar yemek yemek ve pineklemek istiyorum. Ama yapamadım tabiki jfkldsjfd Blogu bayaği boşladığımın farkındayım o yüzden kocaman kocaman özürler xoxo

Ergenlik döneminde ne uğraşırdım bu site işleriyle, Tumblr falan hep benden sorulurdu. Eskiden buralar hep dutluktu jgdslkjgds Şaka bi yana baya popiydik bi zamanlar. İşti güçtü derken vakit kalmayınca internetten de uzak kaldık. Şimdi şu blogumun tasarımını düzenlemek için sinir krizlerinden sinir krizlerine koşuyorum. Paslanmışız ama gene yapıyoruz bişeyler hadi bakalım.

Bu postumda size gene moda moda diye anasının ağlatılmaya mahkum bırakılacak bir parçadan bahsedicem. Eskiden Bahçevan mı Bahçıvan mı ne derdik bunlara. Benim civciv sarısı kadife bi tulumum vardı küçükken fsjls ne tatlıymışım.




Çok hevesleniyorum bu ecnebi bloggerlara. Biz yollarda fotoğraf çeksek öküzün trene baktığı gibi bakarlardı sanırım. Gözü güneşten kısılmış, kafa hafif öne eğmiş, bi ayağı biraz daha önde hafif dizden kırık ağzı açık bi şekilde izleyen insanlar zihnimde canlanıyor ister istemez fjkdsl
Kafama göre kolajladım bulduğum fotoları. Mesela bu kot tulumlar topuklu ayakkabıyla nasıl kombinlenir sorusuna cevaben bu fotoğrafa bakabilirsiniz. En sağdaki kombine bayıldım. Kendimi taksimde bu şekilde hayal edeyim dedim devreler yandı.


Hiç unutmuyorum bi keresinde çok özendim çok hoşuma gider böyle şort ya da etek altına bot tarzı ayakkabılar. Deniyim dedim. Henüz aynada nasıl durduğuna bakarken Annemin "Salak mısın sen bu sıcakta bot mu giyilir kıro derler adama millet sana kıçıyla güler ya hahah mal." yorumuyla kendimi asmışım hjklsds
O zaman tabiki şimdiki gibi gülemedim açtım ağzımı bayağı. Sinirlendim ama ya sen modadan ne anlarsın moruk :@ Güzel anıydı yani :> Neyse konumuza bi türlü giremiyorum mahalledeki asuman teyze gibi sürekli konudan konuya atlıyorum iyice desperate housewife moduna girdim.


Allahım neden benim böyle tipim yok. Milyarlarca gen içinden ndn bn anLtsn bRz .s.s
Ya kızlar size bişey söylim her şey para. Tabi tipte önemli vücut falan ama paran varsa, bide zevkliysen, kendine de bakarsan senden güzeli yok. Neyse mesajı verip, güzellere bok attığıma göre geçiyorum yoruma.
Yukardaki şıllıklar gerek sandalet, gerek terlikle kombilemiş. Hatta hiç bişey giymeyende olmuş. Diyceğim şu ki her şeyle gidiyor bu tulumlar kasmayın. Ama rica ediyorum götü tekerlek kaşarına dönmüş hanımablalar giymesin.


Mankenlerin yüz karası Alessandra Ambrosio var karşımızda. Nedense bu kadını sevemiyorum. Güzel ya da seksi değil. Tek güzel olan şey vücudu. Ben güzele güzel derim biliyosunuz :P Neyse. Hiç güzel olmamış, odun gibisin Alessandra defol git brdn .s


Kot tulum önemli olduğu kadar içine ne giydiğin de önemli. Zaten küçük görünen ama en büyük sorunsal olan şeyler bunlar değil mi? İnce bi atlet askılı giyebilirsiniz. İkinci fotodaki papatyalı bluz çok hoşuma gitti. Bol tişörtler giyebilirsiniz salaş olanlardan. Ama doğru kombinlemek lazım komik olmak istemeyiz. Birde benim aşık olduğum dantel sütyenler var alaaaam. Mesela bu abla giymiş. Ama nerede giymiş bilmiyorum. Bizim burda öyle bir yer yok. jfkllsdkf Tatil beldesinde giyebilirsiniz ama onda bile şüpheliyim açıkçası. Bu sütyenlerle ilgili bir yazı yazacağım inş seneye kadar fln :d


Sizde annem gibi "botla şort mu giyilir aq"cılardansanız, topukluyla yürüyememcilerdenseniz, sandalet giyin onuda ben mi söylicem :@ Bakın elin kadınlarına. Nasıl giymişler önü açık ayakkabıları. Ama napmışlar önce ayaklarına bakım yapmışlar. Yıkamışlar. Bizim çoğu kadınımız gibi nasırlı topuk ve mantarlı tırnaklarla giymemişler sandaletleri. Uff midem bulandı şu an.


En güzeli spor ayakkabı. Toms aslında çok iyi olabilir. Ama benim size önerim bez ayakkabıya o kadar para vermeyin. Gidin birebir replikası beyazıtta var, Hadi gene iyisiniz bu iyiliğimi unutmayın fjdsljs



Oooooo Sarah Jessica Parker da tulumlara girmiş. Zaten bi bu ikisini bulabildim. Rihanna'da vardı ama koymak istemedim bişeyden de eksik kalsın sıkıldım artık.Benim bi zamanlar sevdiğim TOPUKLU spor ayakkabıyla kombinlemiş. Zavallı parasız mı kaldın o paçaların ne? Terzi de mi bulamadım bizim burada 5 lira hayrına diktireyim gel. Kezomançi ya.


Sizlere son bi kıyak daha yaptım ve online alışveriş sitelerini araştırdım. Bi kaç parça buldum ilginizi çekicek mi bakalım.

Sheinside kot tulum $17

Favorim olan efso tulum; €56.34

Daha Vintage olsun derseniz; €49.29

Alakasız ama ben çok sevdim $17.80

Umarım sizleri şaşırtıp faydalı bir yazı yazmışımdır.

Öptümmmmm xoxo Gossik guru (K)

Yorumlar

Popüler Yayınlar