Haftanın Makyaj Malzemesi; Lancome Hypnôse Drama

Hello kızlar.
İlk defa böyle bir Pazartesi Sendromu yaşıyorum. Başımı geçtim resmen gözlerime Nuh'un gemisi oturmuş.
Hayrolsun diyorum ve artık şikayet etmeyi kesmek istiyorum. 
Zaten bir postuma da adam akıllı giriş yazısı yazsam şaşırırdım. 


Geçen senelerden beri Clarisonic mia ürünlerine bakıp bakıp iç geçiriyordum. Fakat 450 tl'yi çok pahalı bulduğumdan alamadım. 450 TL nedir sanki yeni bir surat mı nakil edicekler napıcaklar anlamadım. Asgari ücretin 800 TL olduğu bu ülkede bir makinaya maaşımın yarısını veremem. Cimri falan da denmez bu olaya. Gerçekten böyle olaylar görünce çok sinirleniyorum. Hele ki bazı bloggerlar öyle postlar yapıyorlar ki. Reklamında bir sınırı var. Geçenlerde takip ettiğim bir moda blogger hesabında elbise tanıtımı gördüm. Anam siteye bi baktım en ucuz elbise 550 tl. Terziye göstersem modelini diker. Bi bizim ülkemizde mi var bu marka pahalılığı anlamadım gitti. Hayır yıllanmış marka olsa neyse. Kendi adını verip marka yaratmışsın, hadi onu geçtim çalıntı modelleri dikip çook özellermiş gibi dünya paraya satıyorsun, pes.Neyse sinirlenmicem.

Clarisonic mia'ya rakip olarak DDF markası benzer bir ürün çıkarmış. Ortalama sitelerde 350 tl idi. Ben gene yılmadım aynı makinayı yani DDF revolve 400X ürününü 200 tl'ye kozmela.com'da buldum.  Hemen aldım tabiki. Ama sıkıntı oldu sanırım stoklarda son kalan makinayı almışım :> Yazısı en kısa zamanda gelecek. Yanında da Lancome Hypnôse Drama maskarayı aldım. Ne zamandır kendime güzel bir maskara almak istiyordum. Çok güzel denk geldi.

Pazar günü annemi düğüne hazırlarken fotoğrafları da aradan çıkardım. Tek kat sürdüm çünkü annemin makyajını unutup gözünü kaşıma huyu var, birde pek hoşlanmıyor. Bakalım siz nasıl bulacaksınız.

Hepinizi öpüyorum 

xoxo Gossik guru.

Lancome maskara

Lancome maskara


Lancome maskara

Lancome maskara

Yorumlar

n dedi ki…
Cimrilik değil bu bende bazı fiyatları aşırı pahalı buluyorum. 100-200 liraya alınan şeylerin maliyeti 15-20 lira kadar bile olmuyor. Sadece marka adına veriliyor para. Bu da bana saçma geliyor :) Maskara güzele benziyor eline sağlık güzel bir post olmuş :)
ZeynepGibi dedi ki…
Teşekkür ederim :> Normal bir maskara aman aman müthiş değil. Ama kötü de değil. En azından kirpiklerim dökülmüyor artık :) Biraz daha az gelmesi lazım fırçaya o kadar. Tek kötü yanı o. :)

Popüler Yayınlar