Haftanın Makyaj Malzemesi; Mac Cyber Ruj

Keşke bütün yaz tatil olsa. Herkes bir yerlere kaçsa. Her gün deniz, kum, güneş ve göt yaymak olsa. Ama malesef kapitalist düzenin bizi ele geçirmesinden dolayı hepimiz birer köle gibi çalışıp duruyoruz. Umarım kızlar hepiniz birer zengin, sixpackli, sadık, aşık, yakışıklı kocişler bulursunuz. 

Vallahi tatilden geldiğimden beri 'tatil postu, tatil postuuuuğğ!' diye ortalarda dolanıp duruyorum ama tabii ki aile yadigarı üşengeçliğimin bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak hep erteledim. Yahu ben uyumaya üşenen bir insanım neyime benim feşın bılogırlık. Düşündüm ve bende her hafta yayınlamayacağımı bile bile Haftanın Makyaj Malzemesi konu başlığını açtım. Hayırlara vesile olur inşallah :>


Mac cyber ruj tanıtımı


Aslında ilk başta instagramda Mac'in dönem dönem yaptığı gibi bu dönem de çıkarmış olduğu  ilham kaynağı Lorde olan Pure Heroin'i görüp durdum. Ama nedense benim rengim değil gibi geldi. Gözüme hoş göründü tabiki. Ama zaten ruj ve makyaj yakışmayan biri olarak kalkıp pure heroin sürersem hepten insan içine çıkamam heralde. 

 Uzun lafın kısası mac'in bu rujunu görünce online sitesine girip renkleri talan ettim birde ne göreyim. Bu ruj, bu renk. Sürekli aradığım ama bir türlü bulamadığım bu ton. Allahım ne desem az. Ne dua etsem yetersiz kalır Sevgili Allahım aro gjgjkdffkld

Mac cyber ruj tanıtımı


Mac cyber ruj tanıtımı




Aynı hafta içinde Cevahirde ki Mac mağazasına gidip Cyber adlı bu hayalimin rujunu şipşak aldım. Daha yeterli bir blog olamadığımdan tabi ki Mac bana özel olarak göndermedi. O yüzden alın terimlen aldığım bu ruju sizlere övdüm. Reklam değil alın teri yani :@ Umarım Mac yetkilileri beni burdan duyar :@ jgfkdlsjgf

Mac cyber ruj tanıtımı


Neyse elimde duruşu bu. Dudağıma cuma akşamı Sister'ımın doğom günüsünde sürmeyi planlıyorum instagram hesabıma atarım fotoyu. Kokusuna hiç girmiyorum adeta sürmek değil yemek geliyor içimden şeker mi şeker bir kokusu var. Kalıcılığı desen şahane ve sürüşü çok yumuşak. Mac rujlarını kullanmış olan bilir zaten.

Umarım beğenmişsinizdir kızlar.

Bir dahaki hafta yani bilinmez bir sonsuzlukta ki bilinmeyen bir günde yine bu başlık altında buluşmak üzere esen kalın hgjkhgşds


xo xo gossik guru

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Yahu o nasıl güzel bi konuşma tarzı! Ne kadar da içtensin:) Sanki blog okumuyor da arkadaşımla konuşuyorum, ayrıca insta hesabına girince gayet de makyaj yakışan bir hatun olduğunu gördüm kendine hiç haksızlık etme. Sevgiler:)
ZeynepGibi dedi ki…
aiiiyyy :> nasıl mutlu oldum anlatamam şimdi gördüm bende :) Teşekkür ederim iltifatların için. Çok tatlısın :> Sevgiler <3

Popüler Yayınlar