Stil Ikonu #2 Fidan MARTINOVIC

Genel de hiçbir iş yapasım gelmediği gibi, gün boyu yatağımla duygusal bağımı güçlendirip, uyuklamak istesem de olmuyor, çalışmak zorunda kalıyorum. Her zaman kendi kendime 'bu akşam gideyim bloguma gömüleyim.' 'bu pazar blogumla ilgileneceğim.' desem de tabi ki tam aksi kafamı yastıktan kaldıramıyorum. Sonra da yakınıyorum. Bu insanlar nasıl bu kadar başarılı olabilmişler. Ama gelin görün ki iş çalışmakta, inat etmekte bitiyor. Size bunun çok güzel bir örneğini yazacağım bu postumda.

fidan martinoviç



Fidan Martinoviç sarışın, makedon ve benim hala inanamadığım bir biçimde 92li bir güzel. Allahım sana da aşk olsun. Herkese gelince boy, pos, endam, hava bize gelince neden cimrilik? Fidan'ı ingilizce kursundan Şadiye arkadaşım sayesinde tanıdım. Şadi Fidan'ın ablasıymış. Ben bu durumu cuma günü öğrendim orası ayrı bir olay tabiInstagram   dan uzun süredir takip ediyorum. Ne zaman bir fotoğraf koysa dikkatlice inceliyorum bu kız gerçek mi diye. Bakışları, suratı, duruşu. Kendi kendime söylenirdim nasıl keşfedilmemiş diye. Keşfedilmemişten kastım hakettiği yerde değil diye düşünürdüm. Daha iyi yerlerde ve daha fazla tanınmış olması gerektiğine inanırdım. Nitekim öyle de oluyor sanırım. 

fidan martinoviç


İlk önce Instagram'dan hürriyet pazar'a çıkacağına dair bir fotoğraf paylaşmıştı, onu gördüm. Çok şükür dedim! Biraz geç olmadı mı sanki? 

fidan martinoviç


Daha sonra cumartesi akşamı evde koltukta yayılmış show haber'i izlerken Fidan'ı gördüm ekranda. Kısa bir röportaj. Kendisini tanıtıyor. Çok şükür dedim. Hemen erkek arkadaşıma yazdım. Gerçi o bana yazmıştı bile 'Fidan çıkmış tv'ye gördün mü?!' diye. İçimde ki sevincin sebebi sanırım tanıyor olmamdı kendisini, bilemiyorum. Ama kesin bildiğim bir şey gerçekten hakkettiği.

fidan martinoviç

Bizim ülkemiz de ne yazık ki paran varsa bir anda yükselebiliyorsun. Onun dışında o kadar kabiliyetli insanlar var ki hakettiği yerde olamayan. Gerçi burası Türkiye :) Aman neyse. Fidan yurtiçinden önce 2012'de Amerika'nın Obvious dergisine kapak olmuş. Bu da kendini star sananlara kapak olsun fjdsklf Yaşına göre gerçekten büyük başarı. Kendisini buradan bir kez daha tebrik etmek istiyorum. Azim ve hırsından dolayı.

fidan martinoviç


Türkiye'de de faaliyetleri çok tabi. Her gün bir setten diğerine koşuyor. Instagram hesabından takipçisiyim.
Belki de bizim gibi, bizden biri olduğu için kanım bu kadar kaynadı. Daha çok kendini beğenmiş değilde, naif, kibar, hanım hanımcık olan bu tarz insanları kendime çok yakın görüyorum. Mesela Ezgi Bozkurt. Eskiden beri, ilk başta Facebook listemde ekliydi. Severek takip ederim. O da model. Çok tatlı, çok kibar, çok düzgün birisi. Diğerleri gibi burnu havada değil yani. Bizim insanlarımızda çoktur örneği, sonradan görmeler.. Burnu havada, parayla insan olmuş kişiler. Bende anca millete laf sokuyorum nasıl dolmuşsam artık :>

fidan martinoviç

Fidan 3 ayda 3 büyük dergi için çekim yaptı. Ocak’ta Elle, Şubat’ta InStyle ve Mart’ta Marie Claire’de yer aldı. Bundan sonraki hedefi Vogue Italia.

fidan martinoviç

İşte bu da Fidan'ın güzeller güzeli Fıstık'ı. Ne güzel öpüşüp koklaşıyorlar. Bende de var ismi Rıfkı. 3 ay oldu alalı. Ama değil öpüşmek yanına bile yaklaşamıyorum kedi gibi tıslıyor resmen. Sırrını benimle paylaşırsan sevinirim Sayın Martinoviç. Hayır bir de 'aman hemen alışıyolar dibinden ayrılmıyolar' dendi bana. Benimkinin genetiğinde mi problem var anlamadım ki. Fidan Fıstık'ı çok seviyor. Ailesine çok düşkün. Ben düşündüm nasıl hemen Cihangir'den ev kiralamamış diye. Ama kendisi hala annesi ve kardeşleriyle beraber sakin bir aile hayatı yaşıyor. İnsanın ailesi gibisi yok. Hele ki annesi :) Instagram'a bakarsanız anlarsınız zaten. Zira o kadar bakındım, iş ve fıstıktan başka fotoğraflar göremedim . Tam işkolik kjdsljds

fidan martinoviç


Alın size model. Doğallıkta level atlamış kadın gibi kadın. Bizim ülkemizden böylesine başarılı insanlar (özellikle kadınlar) çıkınca içime sokasım geliyor nedense.

Kendisine bu yolda başarılar diliyorum. Umarım her istediği şey katlana katlana onun olur :)

Siz neler düşünüyorsunuz? Daha önce görmüş olduğunuz bir yer oldu mu ?

Umarım Fidan'ı daha büyük iş ver yerlerde görür tekrar burada ağırlarım :)

Sizleri seviyorum,
xoxo Gossik Guru.

Yorumlar

SERHİRA dedi ki…
Haftasonu röportajını okumuştum Hürriyet pazarda kendimi keşfettirmek için çok uğraşmış...Helal olsun vazgeçmemiş.
Güzel kız, kedi kız Yolu açık olsun :)
ZeynepGibi dedi ki…
Azmin sonu işte :)) Umarım istediği gibi olur her şey. Allah herkese yüreğinin istediğini versin :)

Popüler Yayınlar