SHOPPING DIARY; Gratis & Rossman

Herkese selamlar,
Yıllar yıllar oldu buralara notlar düşmeyeli. 
Bahanem yok canım istemedi yazmadım. Evlendim. Barklandım. Temizlikti, yemekti, evi düzenlemeydi falan filan ben benlikten çıktım yani. 

Düğün öncesi stresi beni çok yordu. (hadi ya fhjshfls)
Neyse şu sıralar aklıma düştü dedim bloguma vakit ayırayım. Bir şeyler karalayayım. 
Bu arada burayı boşladığım dönemlerde makyaj kursuna gittim bi sene. 
Çok şey öğrendim.

Konuyu çok uzatmadan yazıma geçiyorum.
Uzuuuunca bir süredir alışveriş yapmıyordum. Geçenlerde Mecidiyeköy'de işim vardı ve fırsat bu fırsat diyerek Rossman'a koştum. (Watsons'ı boykota devam!!)
Rossman bana ters noktalarda hep. Vaktim olmuyor uğramaya.
Gittim ve kendimi kaybettim. Bunun nedeni uzun süredir alışveriş yapmamamdan kaynaklı. Bir de mağazayı boş bulunca deneye deneye ne zamandır aklımda olan aradığım ürünleri aldım. Sonra bir 'ne yaptın Zeynep?' diye içimden geçirdim ama olsun. İçimin yağları eridi fhjskskl


Pastel'in bu Day long rujlarının 15 ve 27 numaralı olanlarını çok istiyordum ama Gratis'te falan hak getire. Hayatta bulamıyordum yani. Zaten indirim dönemlerinde falan allah korusun standlara ürün koyarlarsa çalışanlar falan işten çıkarılıyor sanırım. Belki de o yüzden uzun süredir alışveriş isteğimi dizginliyordum. Hoş zorlanmadım hiç.


Öncelikle Pastel'in bu iki rujunu anlatmak isterim. Gerçi anlatan anlattı zaten ben anlatsam nolur fjksdjfsdl
Olsun kız belki bir faydam olur.
Çok kalıcı diyip duruyorlardı zaten. Ben pek inanmamıştım açıkçası gene şişiriyorlardır diye düşündüm. 
Gelin görünki yanılmışım. Özellikle 15 numarayı aşırı beğendim. Tam aradığım kayferengi hjsjfkd
mat gri alttonlu, dudakta aşırı güzel duran Kylie Jenner kahvesi desem anlarsınız umarım..

27 numara ise istediğim çıplak renk fakaaat dudaklarımda çok parça parça durdu. 
Ben gene de sevdim ama akşama kadar yağlı yağlı börek ve sarmaları götürüp çay içmeme rağmen dudağımda sapasağlam duruyorlardı. 




Elimde bu şekilde duruyorlar. 


Önemli bir konu olan Deodorant mevzusundan bahsetmek isterim. 
Özellikle benim gibi lazerden sonra ter kokusu oluşanların en derin acısıdır bu mesele. 
Deodorant kullanmasam vay halime. 
Daha önce Amway'in deosunu kullanıyordum. Bitmek üzereydi. Rossman'da bunu görünce ve Alüminyum etiketini görünce denemek istedim. 
Kokusu çok güzel ferah ferah. Hissiyatını sevdim. Hemen kuruyor. Yapış yapış değil.


İçindekiler bu şekilde. Ben çok anlamıyorum aslında bunu utanarak söylemem gerekirse. 
Ama içinizde dikkat edenler ve görmek isteyenler vardır diyerek paylaşmak istedim. 

Ben Amway kadar başarılı bulamadım açıkçası. Gün sonunda hafifte olsa ter kokusu oluyor. 
Gerçi bitene kadar kullanabilirim. Verdiği hissiyat ve fresh kokusunu sevdim.



Ayak konusunda biraz hassasım. Yani sürekli pedikür yaptıran biri değilim ama topuk sertliğinden nefret ederim. Ayak kremim bitmişti ve denemek istedim. Genelde aradığımı bulamadığımdan vazelin kullanıyordum. Ben daha yoğun ve yumuşak kremleri seviyorum ayakta. Ayak derisi kolay kolay yumuşamıyor. Bu zamana kadar denediklerim hep su gibiydi hiç faydaları olmuyordu. 

Gel gelelim bu ürüne. 10/9 puan aldı benden. Neden 10 değil bilmiyorum hfjksdfls Halbuki beğendim. 
Ayağımı yumuşatıyor ve yoğun bir kıvamı var. Kesinlikle yapış yapış değil. 


Aklımda olan diğer bir ruj ise parlak ve şeffaf rujlardı. Aslında almasam da olurdu ama eksik kalmadım aldım neden bilmiyorum jfksld


Aslında güzel ama bildiğiniz sim var içinde. Numarası 137 fabulous pink imiş. 
Özel günlerde (Mesela önümüzdeki düğünde) kullanacağım. Size söz olsun bununla bir makyaj yapıp paylaşacağım. 

Yapış yapış değil, dudakta ağırlık yapmıyor. 




Son olarak yazıyı Gratis'ten aldığım Loreal'in bu rujuyla bitirmek isterim.
Kendisinin ne renk olduğuna ilk etapta karar veremedim. Şaşıracaksını ama standda tester yoktu. Gratis? Tester olmaması? :P O yüzden deneyemeden aldım. Tamamen şansa yani. Güzel bir kahve tonu arayışında olduğum günlerden birinde bu rujla karşılaştım. Eve geldim sarı ışıklı odada bildiğiniz gül kurusu dururken, beyaz ışıklı odada gri alttonlu kahve duruyordu.


Gün ışığında ise böyle.
Çok sevdiğim bir ruj oldu bu arada. İşe giderken falan hep bunu sürüyorum. Sürümü vs aşırı yumuşak ve orta matlıkta. Ben çok sevdim.


Sizler ne düşünüyorsunuz? Daha önce bu ürünlerden kullanan varsa yorum yazmayı unutmasın. 
Benim son alışverişim bu şekildeydi. 
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler.
Bir sonraki yazı da görüşmek üzereeee!!




Yorumlar

Popüler Yayınlar